søndag 16. november 2008

Sunday afternoon

Atter ein søndag ligg eg på sofaen, sytande og ikkje i bruk.
Morgonen var brå, huff. Eg vakna, og meget sleten var eg. Eg kjente det i heile kroppen, og i alle musklane. SLITSAMT! Men what ever, det just mi eiga feil! Og angra ikkje på det. 18års dags feiringen min tykkjar eg var ein suksess! Eg kosa meg kraftigt, og neråt vatt akoholen. Håpar og mine vener tykkjar det same. Eg kjenner det i kroppen, alle musklane mine er ødelagt, ukjent årsak, men knapt klarar eg å bøya meg og div anna. Eg har ei lita tru på at dansinga har noko å sei.
Ijaa, men ellers var det jyysla bale å rydda og vaska, shitt ou.. Kjipt! Sko virkelig ønska mor var her, då hadde det våre strøken til morgon gry. Og varm god middag på bordet!
Augonblikk skal eg i dusjen, og shine'a! Mm, gler meg eg. Alltid godt med ein dusj dagen derpå, men og synst eg det er tongt å stå så lenge. . . . OG seinare, då, då SKAL eg på kino. Trur eg då, SAW 5. Spennande, men egentlig vil eg sjå Camp Rock, for den virka super søt! :D

xoxo
Elli pelli potet skrelli

Ingen kommentarer: