mandag 3. november 2008

Store Jeeenten!

Ja, altså. Eg er nå 18 år eg no! Jaggu.. Kven skulle tru eg blei 18 etter all den ventinga? Jiizz.. Men pinan'meg vart eg det. Og herligt er det, på ein måte. Eg følar faktisk ikkje forskjell! Idag følte eg plutselig trang for at nokon måtte kjøpa røyk for meg, men i det slo lyset! Eg er jo 18 ;) Fantastisk..
Eg ska låva deko eg har di beste klassevenninene! På skulen, midt i timen, der eg satt og koste meg med rundstykke og nugatti, opnar døra seg og lyset sloknar, der fangar blikket mitt ei SJOKOLADE kake med 18 lys, og alle som syng Happy Birthday. Eg følte meg lita igjen, for då eg var lita var det alltid synging med kake! Men ska og sei eg vart så flau! Eg kjente varmen stiga, men det gjekk jo fort over. Goosj, hadde ikkje di gode jente gjort dette for meg, hadde ikkje bursdagen vert den samme! Jag gillar dykk og sjokolade:*

Timane gjekk som 18åring, og så var eg allereie kommen heim til mor og far med god mat og storkoste meg! Men ikkje lenge etterpå var eg havna på flasko. Ikkje mykje skulle til for at eg blei med deg dagen nei. Artigt artigt artigt! Eg ska sei det var ein fantastisk dag! Men då dagen derpå kom, var alt jysla kjipt. Eg klarte knapt å gå, eg svimla, eg sjangla og kvalma! Off, på tru og æra meinte eg at alkohol vart ikkje brukt tå meg lenger! Men så kom lørdagen springane, og der var me avgåre kåre til Lofthus,der me skulle på 80års jubileum og julabord med Fjellstrand! DET VAR EIN ARTIG TUR DET. Hah, ;) Men skuffa vart eg over maten eg fekk servert på hotellet, einaste desserten var brukane. Jaggu.

Neii, no masar eg. Men det er vell ikkje ei bomba?
Denne veka blir sinnsjukt chill. Me skal vera med på yrkesmessa og arbeida, i berre 3 timar imogon og tordag, så fri onsdag og fredag! Og idag var me berre der å rikka til. Men samt var det hansome guttaboys iført arbeidsklede. STRAMT!

Peace and love!
Ellinor the one and only..




Ingen kommentarer: