lørdag 15. november 2008

Twisting. .

Elli pelli har hatt ein herlig ferlig veke! Men og kjapp kjapp kjapp.
Men eg har då kost meg meget.
Alt byrja med den kjekke lørdagen min ;) men så oppstod plutselig mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og idag! Alt gjekk så fort, og smilande med var eg.
Eg har då fy fy ete på mekken, altså Mc Donalds, åte dårlig sjokolade opplegg på Dickens, ANBEFALLES IKKJE SJOKOLADE DRØM der, vert med å arrangera kundekveld med sminking, frukt, kjeks and so on.. Og det beste, lallings besøk, og ein nydelig tur på Lille Zachen med cider i eine handa og nachos i den andre! Elsk på det.
Ellers er eg for øyeblikke heima hjå Mor og Far. For ingenting er betre enn å komma heim til god middag, og å vakna opp om morgonen med elskbar frukost, kose hunden min, og mine to herlige foreldre. :) Makes me happy, and it makes them happy! Two in one. Off, eller egentli jeey, so er det ikkje lenge ingen til det er gang i Bergen. Wihu! Nja, altso, eg gleda meg mycket, men er eit par som eg virkelig ville ha der! But but, in the but but.. Kan man ikke så kan man ikke! Blir gang fordiom :)

xoxo
Ellinor

Stå på!

Ingen kommentarer: