tirsdag 21. oktober 2008

Revelusjon

Eg må då ha meg unnskyldt for den tomme tida på bloggen min, for dykk som er flittige lesara! Eg har då faktisk hatt 2 store innleveringar, jobb, bursdag, og div. Dette har faktisk eg brukt mykje tid og energi på. Så då vart det lite att til blogging! Men no skal de høyra:

No set eg her, mett og god etter skjever og kakao, og kikkar på jakten på kjærligheten. Samt høljar regnet ned på vindauga og lynet har slått. Koseligt tykjar eg!

Helga var og god, eg var heime i godaste Norheimsund, verdens navle, frå torsdag til laurdag og for tilbake att til Bergen der eg var i bursdag. Ganske koseligt, og som i ein vanlig helg vart eg nåkk ein gong fodl. Løye med det! Og idag har eg blitt litt ledd av, og blitt fortald ein del flaue ting. Jada, jada, men nokon må jo ta det og. . .

DYKK! Idag har eg vert på id-kurs, ganske morro! Mannen som kursa oss var nemlig ein homo, ein ganske morsom ein. Eg ler. Men han var skjønn da. Og allereie att i morgon skal eg på nytt kurs med bioline. Der skal me blant anna læra fruktsyre behandling, trur eg.
Og for dykk som ikkje har truen på mineral sminke, rensing av hud, altså hudpleie sjenerelt! De må eg virkeleg fortelja at der går de glipp av noko stort, og eit veldig dårlig tap for dykkar eiga del. Det er ikkje meg, og det er ikkje bransjane med di dyre og gode produkta de ler av, men dykkar sjølve om eit par år ;)

Ellers har eg svært lite på hjarta å blogga om no. Så det får halda!

P.s eg hadde den sjukeste edderkoppen på rommet mitt idag!!

Ingen kommentarer: