fredag 10. oktober 2008

Helg- and back in Store Norheimsund

Eg har ei veldig god vennine, kalla Anette. Ho er ein skatt, og vil alltid vera min skatt!

True friends never end <3


...............................................................................


Etter ein lang ettermiddagskvil, er eg no klar for å blogga! Wihu.
Sida eg ikkje fekk tid til å blogga igår, kan eg vel ta det med nå.


Igår. Lene prøvde, og prøvde å lura meg med på flasko. Som regel ville eg ha heve meg med uten å tenkja, men heller val eg å vera med Ida Brita, og Amanda å eta kaka, vel og merka gulrot kaka, som Ida og ein ukjent Adrian hadde laga tidlegare på dagen. Me åt og chips og smågodt. Det var kjempe koselig! Klokka tikka, og eg starta scooteren. I piss regn kjøyrte eg nedover bakkane, men godt var det å komma heim til varmen og ein god massasje av Liven! <3

Liv Kjersti har ein rar hjelm, men eg tykkjer eg kler an

.............................................................................

Kva skaaaal eg seia om dagen idag? Eg har vel så å sei slete meg gjennom kvar time, kvart minutt, kvart sekund! Augaloka har senka, og senka seg. SÅ TRØYTT! Alt eg ville var å finna meg den fyrste grøfta og såva.....
Så takk gud får at herlige Mari Ann underhaldt meg på slutten av skuledagen idag. Mari Ann er god, det er Saz og, og eg hugleikar dei ♥

Litt utanom var dette den fyrste fredagen er har vert på skulen denne semeteren!
Sjølv om grøfta frista har eg likevel kjøyrt bil frå Bergen til Norheimsund! På vegen vart eg sjokka, virkelig. Me stod i kø på Trengereid/Gulbotn. Og eg hatar kø. Kø'ar gjer meg irritert, veldig rastlaus. Men då køen opna seg, og me fekk kjøyra, glimta fleire politimenn og brannbilar opp! Og ved sida, fekk eg auga på ein oppbrent bil. Då vart eg virkelig sjokka, og ikkje minst forveten. Eg har ennå ikkje funne ut kva som har skjedd, men prøver.

Ellers har då ikkje mykje anna å sei. Bortsett frå at eg er trøytt, og seinare skal vera med Anette og Nina å ete! Mm, mat eg godt, og elsker mat. Eg gledar meg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nåååh !!<3

ME ELSKAR MAT!!