onsdag 8. oktober 2008

Jada Manjana

Dagen min starta som vanleg. Liv Kjersti: bank bank på døra, "ellinor, ehm, ellinor, ellinoooor".. Klokko e ..... Og eg svare, "åh, faen".

Som dykk sikkert skjønte, har eg ein tendens til å forsåva meg, mindre nokon vekker meg. Dirfor er eg veldig takknemelig for at mi nydeliga samboar, Liv Kjersti, som og går for, Liv, Kjersti, og Liven, faktisk gidd å vekka meg! Ho er utrulig god, god som gull!

Men ja, tilbake til dagen min. Eg har hatt kjøyretime, så eg skal ha kvar dag denna veko, og viss eg er heldig, kan eg få førarkortet til bursdagen! Einaste eg måtte var å lesa på teorien, og faktisk bestå.. Så kven veit, kanskje eg er smart og består fort, fortast mulig. Krysser fingrane mine!

Afterwoods, tok eg turen innom skulen. Der hadde me kurs i fransk manikyr med ei hyggelig dama kalla Magali. Ho var koselig, med ein veldig morsom latter. Det var faktisk interesant og facinerande! Glad eg reiste. Eg lærte, og vart facinert.

No fortida er det svært mykje kø opp mot Landås, og då meiner eg, svært mykje, vertfall viss ein kjøyre om kalfaret! Difor tenkte eg at eg sko vera smart. Ehm, og tok 90 bussen. MEN, midt i oppover bakke mista bussen drivakslingen, ûber lol. Så min kjære ven, Ida Brita og eg, måtte tuttla oss oppover på beina! Men glad er eg for det, ellers hadde me ikkje kost oss med taco, røyk & tv <3


eg elskar taco
Ida elskar og taco


EG HAR OG OMENBELERT DET ROSA ROMMET MITT IDAG, PÅ LANDÅS





>

3 kommentarer:

Solveig sa...

So flink du e te å skriva!!:)

Eg tok buss i går eg og.. då fekk an ikkje start på an, MIDT i krysset på danmarksplass! :/

Men fortsetta sånn, go jentoo!;)

Anonym sa...

Romme ditt va blitt najiis! :D Lotte

ellis sa...

Takk takk!

Hah, amatøra desse bussjåførane!:p

Jah, eg prøve, men har nett komme inn i bloggen so! ;)

Du er søt du, søta jento mi!